• 03-6781444
  • א-ה 10:00-21:00 | יום ו' 9:00-14:00
  • בירנבוים 26 בני ברק

תנאי שימוש באתר

© כל הזכיות שמורות לאתר נוסח תימן NosachTeiman

א. אמצעי תשלום אפשריים בנוסח תימן

1. תשלום מאובטח בכרטיס אשראי

דפי הסליקה מאובטחים ע"י חברת cardcom. מערכת סליקה מוסמכת ומאושרת על ידי ארגון PCI, לתקן אבטחת מידע ונתונים המחמיר ביותר PCI: DSS Level 1.

3. תשלום במזומן

אם בחרת באיסוף עצמי- ניתן לשלם בעת לקיחת הספר מנקודת איסוף בתיאום מראש בלבד בטלפון ישיר לחנות בבני ברק 03-6781444

רק במידה והספר נמצא במלאי.

4. תשלום בהעברה בנקאית

בנק מזרחי, סניף 543 , מספר חשבון 167804 ע"ש נוסח תימן.

ב. מדיניות המשלוח במדף היהודי

אנו מספקים משלוחים לכל חלקי הארץ , ולוקחים אחריות על איכות המוצר, אריזתו ושליחתו ללקוח.

שים לב המידות המצוינות בפרטים מתייחסים לאתרנו בלבד 

נשתדל להוציא את ההזמנה שלך במהירות האפשרית ואף באותו יום שנקלטה ההזמנה. צוות המדף היהודי.

1. סוגי משלוחים וזמני הגעה

כל המשלוחים נעשים ע"י חברת רימון שליחויות בע"מ כדי לספק שירות מהיר ואיכותי עד בית הלקוח. שליחים מנוסים, קטנועים מכוניות ומשאיות, אשר מרגע היציאה מאיתנו (1-2 ימי עסקים, תלוי במורכבות החבילה), יגיעו אליכם תוך יום 1-5 ימי עסקים, סה"כ 2-7 ימי עסקים. הגעה בתיאום טלפוני עם הלקוח. אנחנו לא שולחים יותר בדואר בגלל איכות ומהירות השירות, וכבוד ספרי הקודש.

הזמנות של מוצרים שלא במלאי המיידי יכולות להתעכב עד 14 ימי עסקים והלקוח ייודע מראש בע"ה. ניתן ליצור קשר לפני עם החנות שלנו ולברר מלאי מיידי וזמן הגעה משוער מראש, לפני ביצוע ההזמנה.

נוסח תימן אינו אחראי לעיכובים שאינם בשליטה ,כגון עיכובים בהספקה בחברת השליחויות ,או תקלות במערכת מחשוב /טלפונים\עיכובים הנובעים ממזג אויר קיצוני .

2. תעריפי משלוחים בארץ*

מחיר משלוח – 48 ₪ – עם שליח עד הבית לכל הארץ כולל אזורים חריגים. (אנחנו לא שולחים יותר בדואר בגלל איכות ומהירות השירות, וכבוד ספרי הקודש)

*שימו לב: אזורים חריגים : אנחנו ניידע אתכם טלפונית אם איזורכם נחשב חריג וכמה יעלה המשלוח במקרה זה.(אזורי יהודה ושומרון, בנימין,רמה"ג ודרום הארץ וכד')

3. איסוף עצמי

באפשרותך לאסוף את הספרים באופן עצמאי בחנות הבית שלנו ברחוב בירנבוים 26 בני ברק (בתיאום מראש בלבד  בטלפון 03-6781444): 

בימים א'-ה': 10:00-21:00

בימי שישי: קיץ9:00-14:00 חורף 9:00-13:00

*שימו לב האיסוף עצמי הוא בתיאום מראש בלבד מול המוקד שלנו.

4. משלוחים לחו"ל

משלוחים לחו"ל ניתן לעשות ואנו ניידע את הלקוח לאחר ההזמנה לגבי עלות וזמני הגעה (לפי המשקל ואפשרות השליחה אויר או ים)

5. הטבעות והקדשות 

ניתן לעשות הטבעה על סידורים/חומשים/תהלים .

מחיר הקדשה תלויה בכמות ,סוג. (מחיר מדויק ינתן במוקד בשעות הפעילות)

ג. מדיניות החזרת מוצרים – נוהל ביטול עסקה

ניתן להחזיר מוצרים מכל סיבה שהיא, בתנאי שהספר במצב המקורי ולא נעשה בו שום שימוש, עד 14 ימים מיום הגעת המוצר אליך, ע"פ חוק הגנת הצרכן, ובתשלום דמי ביטול (יפורטו להלן). יש ליצור קשר עם המוקד ולהודיע על ההחזרה.  ההחזרה תבוצע  ע"י חברת המשלוחים שלנו באחריות ובמימון הלקוח . ע"מ שהמוצר לא ייפגם  יש לארוז אותו בדיוק כשהגיע. 

1. ספר פגום

החלפת ספרים פגומים יתבצעו תוך 14 ימי עסקים בלבד .במידה ולצערנו הגיע ספר פגום,  יש להודיע על כך באופן מיידי ברגע קבלת הספר (או תוך 14 יום) למוקד ויהיה ניתן לקבל חדש תמורתו בחנות בבני ברק בלא תוספת כלל מצד הלקוח.

2. חוסר מלאי

במקרה ואזל המוצר מהמלאי, נוסח תימן מתחייב להודיע ללקוח על כך שייתכנו עיקובים באספקת הסחורה. ללקוח תינתן האפשרות לבחור במוצר אחר במקום המוצר החסר או לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי מלא.

3. טיב השירות והגנת פרטיות

צוות נוסח תימן מתחייב לעשות כמיטב יכולתו ע"מ לספק לקהל לקוחותיו את השירות הטוב ביותר- במענה אדיב, איכות המוצרים, איכות ומהירות המשלוח ועוד. בכלל זה אנו מתחייבים לשמור על פרטיות לקוחותינו ולא להעביר את פרטי הלקוח לצד שלישי כלשהו.

ועל כן כל רכישה תהא כפופה להוראת התקנון המפורסם באתר בעת ביצועה ולפי חוק הגנת הצרכן (לפרטים נוספים ולנוסח המקורי של חוק הגנת הצרכן.)

4. דמי ביטול עסקה,והחזרת מוצרים

אם העסקה מבוטלת ללא אשמה של נוסח תימן (פגם בספר / שליחת ספר שונה מהספר שהלקוח הזמין באתר / אי-אספקת הספר במועד הנ"ל) הלקוח יחוייב בדמי ביטול+דמי טיפול . במידה והביטול בוצע לפני שנגבתה מהמדף היהודי עמלת סליקה – לא נגבה כלל דמי ביטול. במידה ונגבתה עמלת סליקה – דמי הביטול הינם  :10%מגובה העסקה או ₪100  (הנמוך מביניהם). על הלקוח לשלוח בקשה כתובה לביטול לדוא"ל של נוסח תימן ובנוסף להתקשר ולהודיע טלפונית.

על הלקוח להחזיר את המוצר באריזתו המקורית בצירוף חשבונית קניה תוך 14 יום על חשבונו.

שים לב. לא יתקבלו החזרות וביטולים במקרים של הזמנה מיוחדת או הזמנה עם הקדשה.


0
    0
    סל הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן