r שמחת בית השואבה המרכזית וסיום הש"ס - נוסח תימן
  • 03-6781444
  • א-ה 10:00-21:00 | יום ו' 9:00-14:00
  • בירנבוים 26 בני ברק

שמחת בית השואבה המרכזית וסיום הש"ס

23 ינואר


נציין את העובדה שהכינוס הזה הפך למסורת של קבע בקרב ציבור בני התורה ובני הישיבות הק' די בכל אתר ואתר, אשר מתכנסים יחד לשמוע דברי חיזוק והתעוררות, הדרכה עצה ותושיה מפי גדולי התורה וראשי הישיבות בעניני השעה, אל הכנס מגיעים ומתכנסים בני התורה בהמוניהם, אברכים מופלגים לצד בני ישיבות המסולאים בפז ועמך ביתישראל.


הכינוס זה מתקיים מדי שנה בשנה ע"י קהל חניכי הישיבות בארה"ק אשר שם לו למטרה להביא את דברי גדולי הדור אל ציבור בני התורה, שמתאספים יחד בכדי לשמוע דברי חיזוק והתעלות, שיאו של הכינוס הוא בהחלט משאם של גדולי ישראל שליט"א, ודברי התורה והחיזוק של מרן הגאון רבי שלמה קורח שליט"א גאב"ד בני ברק, אשר מעורר תמיד על דרך הלימוד המקובלת מרבותינו. וכן ישאו דברי מוסר וחיזוק הרבנים הגאונים שליט"א לעודד ולרומם את רוחם של בני התורה, ליישר אורח המסילה ולהורות הדרך אשר בה לילך, לאחמ"כ כמידי שנה בשנה, ברוב שירה וזמרה לשמחת בית השואבה המרכזית תזמורת מורחבת לכבודה של תורה בניצוחו של אבישי אשל ולהקתו.


נציין שלרגל המעמד יו"ל ספר חדש על מסכת כלים ומקוואות מכתביו של מרן רבינו הגר"ש קורח שליט"א הנקרא 'רוח טהרה' שהוא חידושים הערות והארות על סדר המשניות ממסכת זו, שיחולק למשתתפים חינם.


 


"גדול יהיה המעמד לכבודה של תורה".


 


לחץ על התמונה להגדלה…



 


להגדלה לחץ על התמונה…


 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן